Chatbot Marketing automatisering en de rol van chatbots: Breder dan commercie Van gezondheidszorg tot onderwijs, marketing automatisering en chatbots verbeteren de communicatie met klanten, patiënten en studenten. Ontdek de brede toepassing van deze technologieën buiten de commerciële wereld.
Meldingen Ontdek Apple's Focus: beheer van meldingen op maat We leven in een tijdperk waarin we continu omringd zijn door digitale meldingen. Van werkmails tot sociale media-likes, deze niet-aflatende stroom aan meldingen kan soms overweldigend zijn.
Meldingen Apple's Focus en de gevolgen voor app-ontwikkelaars In de strijd om aandacht biedt Apple's Focus een krachtig hulpmiddel voor het beheer van meldingen. We onderzoeken de impact op gebruikers en ontwikkelaars.
WhatsApp Business Maximaliseer conversies met persoonlijk gemaakte WhatsApp Marketing WhatsApp's hoge open rate maakt het ideaal voor jouw marketingcampagnes, wat leidt tot digitale groei en hogere ROI. Centraliseer klantinformatie en voer gerichte, effectieve campagnes uit met persoonlijke communicatie.
Chatbot Featured Verhoogde productiviteit en betere prestaties met AI in chat dienstverlening Verken de impact van AI op chat dienstverlening: verhoogde productiviteit, versnelde leercurves en kansen voor organisatorische veranderingen.
WhatsApp Business WhatsApp introduceert 'companion mode' voor meerdere apparaten WhatsApp's 'companion mode' voor meerdere apparaten is nu beschikbaar voor alle bèta-gebruikers. De messenger wordt eindelijk handiger voor het gebruik op meerdere apparaten.
WhatsApp Business Een goed gesprek? Personalisatie en snelle reacties Het gebruik van social messaging apps voor klantenservice is de afgelopen tijd sterk toegenomen. Het is daarom belangrijk om te begrijpen waarom snelle reacties en personalisatie cruciaal zijn voor een goede klantervaring. In dit artikel bespreek ik hoe WhatsApp Business hierin bijdraagt.
Chatbot Featured WhatsApp chatbot demo met ChatGPT Een demo van een chatbot in WhatsApp die gebruik maakt van ChatGPT.
Chatbot Hoe chatbots ons begrijpen Een chatbot kan ons begrijpen door het omzetten van een taaluiting naar intents, entiteiten en door gebruik te maken van context. Ik zal uitleggen wat een intent is, wat entiteiten zijn en hoe een chatbot gebruik maakt van context.
Chatbot Conversationele AI gebruiken in WhatsApp Conversationele AI is een vorm van kunstmatige intelligentie die computers in staat stelt om natuurlijke, mensachtige gesprekken te voeren met mensen. Hoe gebruik je dit in WhatsApp?
WhatsApp Business Call deflection naar WhatsApp? Wat betekent "call deflection" en hoe pas ik dit toe via WhatsApp Business?
WhatsApp Business Drie manieren om te WhatsAppen via de computer 3 manieren om met klanten in contact te komen via WhatsApp. Een blogartikel over Whatsapp desktop, web app en QR-code.
Chatbot Is ChatGPT geschikt voor het chatten met klanten? Een korte uitleg over het verschil tussen gescripte chat en chat gebaseerd op Artificiële Intelligentie (AI). Ook leg ik uit waarom ChatGPT (nog) niet geschikt is voor het chatten met klanten.
WhatsApp Business WhatsApp Business App en API: Vergelijking en verschil Maak de juiste keuze voor jouw bedrijf: ontdek het verschil tussen WhatsApp Business App en API in onze vergelijking.
WhatsApp Business WhatsApp Messenger en Business op dezelfde mobiel Als kleinere ondernemer zou je kunnen denken dat het hebben van WhatsApp Messenger en WhatsApp Business met twee verschillende nummers een mooie manier is om privé en zakelijk te scheiden. Ik betwijfel dit na wat experimenteren.
WhatsApp Business API Kosten WhatsApp Business API: wat je moet weten De kosten voor het gebruik van WhatsApp Business API kunnen variëren afhankelijk van de aanbieder en de diensten die je nodig hebt. In dit artikel leggen we uit wat je moet weten over de kostenstructuur van de WhatsApp Business API.
WhatsApp Business Featured Hoe WhatsApp Business meerdere gebruikers en apparaten ondersteunt voor bedrijven Ontdek hoe je WhatsApp Business kunt gebruiken met meerdere gebruikers en apparaten. Ik bespreek de opties van de WhatsApp Business App en de WhatsApp Business API om extra gebruikers en apparaten aan je account toe te voegen.
WhatsApp Business Vijf voordelen van WhatsApp Business Verminder de kosten voor klantenondersteuning en verbeter de klantervaring met WhatsApp Business - Lees hier hoe.
WhatsApp Business WhatsApp Business API en broadcasting Hoe kan ik broadcasting in WhatsApp Business inzetten? Verstuur relevante aanbiedingen naar gesegmenteerde klanten via Whatsapp Business.
WhatsApp Business Featured WhatsApp Business integreren in Microsoft Teams Kan WhatsApp Business geïntegreerd worden in Microsoft Teams? Een korte uitleg.
WhatsApp Business Chat is het ideale contactmiddel voor bedrijven Waarom chat voor bedrijven het ideale contact medium is?
WhatsApp Business API WhatsApp Business migratie naar API: Alles wat je moet weten Als je jouw WhatsApp Business-account wilt upgraden en de voordelen van de WhatsApp Business API wilt benutten, moet je zorgvuldig het migratieproces plannen. In dit artikel ontdek je alles wat je moet weten voordat je begint aan de migratie.
Live chat Een multichannel live chat op je website Bied je klanten en prospects de mogelijkheid om via meerdere kanalen met je bedrijf in contact te komen zonder het overzicht te verliezen.
Live chat Vier redenen waarom live chat belangrijk is Overweeg je Live Chat of WhatsApp te bieden voor je klanten? Uit eigen ervaring geef ik je vier redenen om live chat aan te bieden.
Chatbot Live chat en chatbots vergeleken Een strijd tussen twee essentiële tools voor klantondersteuning in het digitale tijdperk.